Nabór wniosków na staż - Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Nagłówek

Rynek pracy

Rynek pracy

Aktualności

Nabór wniosków na staż

Powiatowy Urząd Pracy w Żorach ogłasza nabór wniosków na zorganizowanie stażu dla bezrobotnych. 

  • termin naboru: od 31.03.2025 r. do 04.04.2025 r.
  • planowany okres trwania stażu: 6 miesięcy
  • minimalna deklaracja zatrudnieniowa po zakończonym stażu: umowa na okres 6 miesięcy w wymiarze co najmniej ½ etatu
  • staże będą realizowane w ramach projektu EFS+, kierowane będą osoby należące do jednej z poniższych grup:
    • osoby długotrwale bezrobotne (tj. pozostających w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych),
    • osoby niepełnosprawne,
    • kobiety
    • osoby w wieku powyżej 55 lat,
    • osoby do 29 roku życia.

W przypadku, gdy liczba wniosków, które otrzymają ocenę pozytywną będzie większa niż liczba wolnych miejsc stażowych, umowy zostaną zawarte z tymi organizatorami, których wnioski uzyskają najwyższą liczbę punków.

​​​

Załączniki

wniosek o zorganizowanie stażu
wniosek o zorganizowanie stażu.doc 103 KB
wniosek o zorganizowanie stażu
wniosek o zorganizowanie stażu.pdf 279 KB
Zasady oceny wniosków stażowych
Zasady oceny wniosków stażowych.pdf 316 KB
regulamin organizacji staży
regulamin organizacji staży.docx 31 KB

Aplikacje zagnieżdżone

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Statystyki i analizy

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lutego 2025 r.

wykres statystyki

Aplikacje zagnieżdżone

Strategie i dokumenty programowe

Powiatowa Rada Rynku Pracy

Opis funkcjonowania Rady Rynku Pracy w nowych ramach prawnych.